vineri, 16 iulie 2010

Meditatie de manifestare a intentiei Unimii


Descarca mp3

Un comentariu:

  1. S-a intamplat ceva interesant... Ieri, cu o jumatate de ora inainte de meditatie gateam, incercam sa termin, sa ma asez la 17.00 sa meditez. Am avut multe trairi foarte interesante, foarte intense in timp ce incercam de ... multe zeci de ori sa "trag" cap- coada o meditatie. O mie de impedimente au intervenit si eu simteam energii foarte puternice descarcandu-se prin mine. Ei, de la reorganizat spatiul din birou, foarte multe lumanari, tamaie, betisoare ... dushuri reci, a fost mai mult decat un lung ritual. Si spuneam de ieri. Curatam cartofi si taind unul in doua am descoperit in interior o stea in cinci colturi care era parca sapata in interiorul cartofului. Era cu un colt in sus cand am deschis cartoful... am inlemnit cu cartoful in mana... Am vrut repede sa-i fac fotografii, dar aparatul era in camera copilului mic care dormea. S-a inegrit intre timp, dar .....

    RăspundețiȘtergere